Wirtualna Asystentka wraz z doświadczeniem szuka dla siebie wygodnych rozwiązań, aby praca była szybsza i efektywniejsza. Obecnie na rynku jest wiele możliwości ułatwiających współpracę zdalną i nie tylko. Narzędzi do pracy on-line jest niezliczenie wiele, zatem można testować, przebierać i wybrać te najwygodniejsze dla nas.
Spójrzmy na te oto 5 narzędzi, które warto znać i wykorzystać w pracy jako Wirtualna Asystentka.
- Asana – jest jednym z najbardziej popularnych aplikacji do zarządzania projektami zdalnie. Jest to internetowa i moblina platforma, która umożliwia zarządzanie projektami, nadzorowanie i kierowanie pracy zespołów, a wszystko zdalnie. Fajną funkcją Asany jest to, że działa na telefonie, więc jest to o wiele wygodniejsze.
- Konto Google – Konto na gmail.com posiada już coraz więcej użytkowników. Jest to o tyle wygodne, ze zakładając konto masz również dostęp do Dysku Google, gdzie możesz przechowywać różne pliki i udostępniać innym użytkownikom poczty Google. Pisząc teksty masz dostęp do dokumentów. I jest to o tyle fajne, że wszystko automatycznie zapisuje się na Twoim dysku oraz każda naniesiona zmiana do tekstu również jest zapisywana automatycznie. Nie musisz mieć dziesiątek zapisanych dokumentów, gdyż wszystko masz w Google Docs!
- Pinterest – udzielając się w Social Mediach, gdzie powinnaś dostarczać wartościowych treści niemalże codziennie, czy to w relacjach, czy w postach, na blogu, na kanale Youtube dochodzimy do momentu, gdzie brakuje nam inspiracji. I tutaj z pomocą przychodzi Pinterest – źródło inspracji! Znajdziesz tam wiele pomocnych przykładów, które możesz wykorzystać nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym.

- Canva – Jest przełomowym narzędziem do tworzenia przeróżnych grafik na media społecznościowe, strony internetowe i nie tylko. Możesz stworzyć okładkę swojej książki, zaprojektować e-book, zaprojektować swoje logo, a wszystko w darmowym narzędziu jakim jest Canva. Co więcej co chwilę pojawiają się nowe funkcje i jedną z nich jest tworzenie animacji i krótkich filmów. Warto znać i wykorzystywać na co dzień, zamiast płacić za usługi grafika.
- Excel –Warto zaprzyjaźnić się z Excelem, aby kontrolować swoje wydatki, dochody, przychody i rozliczenia z Klientami.Na początku swojej działalności jako Wirtualna Asystentka możesz wszystkie dochody i wydatki zapisywać w notesie. Jednak, gdy zleceń pojawi się więcej, a współpraca nie będzie się ograniczać do jednego Klienta, wówczas znajomość Excela się bardzo przyda! Dzięki niemu możesz nie tylko kontrolować wydatki firmowe, przychody, ale również swoje prywatne rachunki 😉
To są jednie niektóre narzędzia, które warto wykorzystać w swojej pracy. Jest ich o wiele więcej.
Jeśli ty gorąco polecasz jakieś narzędzie lub aplikację na telefon podziel się i napisz w komentarzu.
Ważne jest, aby szukać ciekawych rozwiązań dzięki którym możemy szybciej i efektywniej pracować!
Zobacz nas takżena Facebooku – KLIK oraz na Instagramie – KLIK.
P.S. Jesteśmy też na Youtube!
0 komentarzy