Zapewne każdy z nas miał do czynienia z obsługą klienta – czy to w trakcie studiów, dorabiając na przykład w sklepie czy w restauracji, czy też po studiach, na przykład w korporacji. A być może to Ty byłaś klientem i – co oczywiste – zawsze chciałaś być odpowiednio i profesjonalnie obsłużona?

Z obsługą Klienta każdy ma do czynienia, czy to w hotelu na wakacjach, czy też zamawiając usługi lub produkty. Każdy pragnie być obsłużony jak należy. No właśnie…co to oznacza być obsłużonym odpowiednio, jak należy?

Każdy klient płacąc za cokolwiek chce, aby obsługa przebiegła szybko i sprawnie. W biegu codzienności każdy oczekuje prostoty, ale i profesjonalizmu. Produkt, za który zapłacono, powinien spełniać swoje funkcje i być taki, jak producent go opisał. Tego wymaga każdy konsument.

Warto poznać 3 najważniejsze etapy współpracy:

  • rozpoczęcie współpracy,
  • obsługa,
  • efekt końcowy.

Czy jest to takie trudne? Oczywiście, że nie.

Ważne jest, aby nie obiecywać rzeczy których nie możemy spełnić, szanować klienta i dbać o niego tak jak my chcielibyśmy być traktowani!

Jest to bardzo ważne. Dlaczego?

Po pierwsze, jeśli ta osoba będzie dobrze obsłużona, to zapamięta nazwę twojej firmy, będzie się dzielić efektami/ zakupionymi usługami z przyjaciółmi czy rodziną i w przyszłości, bardzo prawdopodobne, że wróci i skorzysta z usług Twojej działalności znowu.

Dlatego postanowiliśmy podzielić się z Tobą głębszą wiedzą na ten temat i przygotowaliśmy dla Ciebie Kurs Wirtualnej Asystentki, w którym znajdziesz moduł poświęcony obsłudze klienta! Z modułu dowiesz się:

  • jak powinna wyglądać sprzedaż i komunikacja z Klientem aby doszło do sprzedaży,
  • w jaki sposób nawiązywać relację z Klientem, tak aby Klient do nas wracał,
  • jak umiejętnie przekazywać nasze intencje i zadawać pytania, aby nie umniejszyć naszym kompetencjom,
  • jak ważny jest czas dla Klienta i jak oszczędzić sobie czas,
  • jak dostrzegać i spełniać potrzeby Klientów. Jak dowiedzieć się co jest dla nich istotne?
  • o języku korzyści, który poprawi komunikację i doprowadzi do sprzedaży Twoich usług,
  • w jaki sposób odpowiadać Klientom zgłaszającym obiekcje i jak, w profesjonalny sposób,  „złagodzić” jego niezadowolenie,
  • o zaletach i wadach komunikacji Pan/Pani.

Opowie i nauczy Ciebie tego wszystkiego nasz profesjonalista z wieloletnim doświadczeniem w handlu i obsłudze Klienta.

Łukasz Zegar. To on pokaże Ci, bazując na swoim doświadczeniu, jak sprawić aby Twoja obsługa Klienta była na najwyższym poziomie. Sprawi, że poczujesz się pewniej i nie będziesz się obawiała kontaktu z Twoim pierwszym Klientem. Od 20 lat jest aktywnie związany ze sprzedażą jako handlowiec, menedżer i dyrektor handlowy. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia dla handlowców, menedżerów, właścicieli firm. Ukończył szkołę coachów jako Certyfikowany Coach ICF ACC. Pomaga menedżerom i właścicielom firm w rozwoju firm i życia prywatnego. Jeśli ktoś ma Cię zmotywować do zmiany i działania: to właśnie on!

Poznasz tajniki i sposoby na łatwą obsługę i dzięki temu przyszła komunikacja z Klientem będzie łatwa i przyjemna.

A dbałość o Klienta jest podstawą w sprzedaży i w rozwoju Twojej firmy!

Bez Klienta nie mógłabyś dzielić się swoją wiedzą i umiejętnościami, prowadzić firmy i zarabiać na swoją wolność!

Zatem do dzieła! Nie zwlekaj i dbaj o rozwój zarówno swój jak i Twojej firmy!

Zobacz nas także na Facebooku – KLIK oraz na Instagramie –  KLIK.


0 komentarzy

Dodaj komentarz

Avatar placeholder

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *